Splošni pogoji poslovanja

Nakup v spletni trgovini podjetja Signum d.o.o. je preprost. Celoten postopek zaključite z nekaj kliki, izdelek pa bo v nekaj dneh že pri vas doma.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so skladni z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Podjetje Signum d.o.o. (v nadaljevanju: prodajalec) posluje tudi v obliki spletne trgovine.

Podatki o podjetju

Signum d.o.o.
Grenc 20
4220 Škofja Loka
ID za DDV: SI93424108 (podjetje je davčni zavezanec)
Matična številka: 5435510
Poslovni račun odprt pri NLB d.d.: SI56 0279 6026 4669 311

Dostopnost informacij

Prodajalec zagotavlja naslednje informacije:
• Identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
• Kontaktne podatke za komunikacijo s ponudnikom,
• Bistvene značilnosti blaga,
• Pogoje, stroške in načine dostave blaga,
• Jasno in nedvoumno določene cene,
• Možnosti plačila,
• Veljavnost ponudbe ter pogoje in roke za odstop od pogodbe,
• Postopek za pritožbo.

Splošni pogoji so objavljeni na vseh straneh spletne trgovine in veljajo od dneva objave na www.signum.si. Z vstopom v spletno trgovino ali nakupom kupec potrjuje, da se strinja s pogoji poslovanja. Pridružujemo si pravico do sprememb pogojev brez predhodne najave. Spremembe začejo veljati z objavo. Trudimo se za točnost informacij, vendar si pridružujemo pravico do popravkov napak pri vnosu podatkov. Fotografije so simbolične in se lahko razlikujejo od dejanskega videza artikla.

Dobavni roki

Izdelke na zalogi običajno dostavimo v 2 – 5 dneh. V primeru daljšega roka vas bomo obvestili v 48 urah po potrditvi naročila. Za izdelke, ki niso na zalogi, je rok dobave od 5 do 15 dni ali več. Za informacije o dobavljivosti nas kontaktirajte na info@signum.si.

Postopek nakupa

1. S klikom na „Dodaj v košarico“ izberete artikle.
2. V košarici preverite znesek in strošek dostave.
3. Vnesite podatke in potrdite naročilo.
4. Na elektronsko pošto boste prejeli potrditev naročila.
5. Pošiljko odpošljemo in o tem obvestimo po e-pošti.

Dostava in osebni prevzem

Naročila obravnavamo kot nepreklicna, vendar lahko od njih odstopite v 3 urah po oddaji naročila preko info@signum.si ali telefona 041 621357. V primeru odstopa krijete nastale stroške pošiljanja. Pridružujemo si pravico do zavrnitve naročila zaradi napake v ceniku ali zalogi.
Osebni prevzem je mogoč na naslovu Signum d.o.o., Grenc 20, 4220 Škofja Loka, po predhodnem dogovoru. O pripravljenosti naročila boste obveščeni po e-pošti ali telefonu.

Veljavnost ponudbe in cene

Cene v spletni trgovini vključujejo DDV. Spremembe cen so možne brez predhodne najave. Vse cene veljajo ob trenutku potrditve naročila. V primeru napake v ceniku vas bomo obvestili in poiskali ustrezno rešitev.

Načini plačila

• Kreditna kartica,
• Po predračunu,
• Po povzetju,
• Gotovina ob osebnem prevzemu.

Plačilo je možno v enkratnem znesku.

Plačilo po predračunu

Po izbiri opcije prejmete predračun po e-pošti. Naročilo bo izvedeno po prejemu plačila na TRR. Za hitrejšo obdelavo nas lahko o plačilu obvestite na info@signum.si.

Plačilni pogoji

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun podjetja Signum d.o.o. (predračun),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, PayPal),
  • z gotovino ob osebnem prevzemu.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo za plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom za zagotavljanje ažurnih in točnih podatkov se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali če se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa in ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu “Naročilo potrjeno”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Dostava

Dostava poteka preko Pošte Slovenije, GLS ali DPD. Ob prejemu prejmete tudi originalni račun. Prodajalec ne odgovarja za zamude ali poškodbe med dostavo. V primeru poškodbe blaga kontaktirajte ponudnika poštnih storitev in prodajalca.

Odstop od pogodbe (vrnitev blaga)

Kupec lahko v 14 dneh od prejema blaga odstopi od pogodbe brez navedbe razloga. O odstopu mora pisno obvestiti prodajalca. Blago mora biti vrnjeno v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno.

Stroški vračila blaga

Kupec krije stroške vračila, razen če se s prodajalcem dogovorita drugače. Prodajalec bo povrnil plačano kupnino v 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga ali dokazila o vračilu.

Izjeme pri pravici do odstopa

Odstop ni mogoč pri blagu, izdelanem po meri ali prilagojenem potrebam kupca, hitro pokvarljivem blagu in zapečatenih izdelkih, ki jih zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti.

Garancijski pogoji in reklamacije

Garancija velja za izdelke, pri katerih je to navedeno. Pogoj in trajanje garancije sta navedena v priloženi dokumentaciji. Za uveljavljanje stvarnih napak mora kupec prodajalca obvestiti v dveh mesecih od odkritja napake.

Garancijski pogoji

Garancija velja za izdelke, pri katerih je to izrecno navedeno v zakonskih ali pogodbenih obveznostih, ali če je posebej označeno v opisu artikla. Če za določen izdelek garancija ni predvidena, to ne vpliva na pravice kupca, povezane z uveljavljanjem reklamacij zaradi stvarnih napak. V primeru, da je za izdelek dana garancija, so pogoji in trajanje garancije navedeni v garancijskem listu ali priloženi dokumentaciji izdelka. Za dodatne informacije o pravicah iz naslova garancije nas lahko kontaktirate na [kontaktni e-naslov].

Reklamacije in stvarne napake

Kupec ima pravico uveljavljati reklamacijo zaradi stvarne napake na izdelku skladno z določbami Zakona o varstvu potrošnikov. Stvarna napaka je podana, če:

  • izdelek nima lastnosti, potrebnih za njegovo normalno rabo ali promet,
  • izdelek nima lastnosti, potrebnih za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana,
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane,
  • prodajalec je izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan zgolj informativno.

Kupec mora prodajalca o stvarni napaki obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo po poteku dveh let od nakupa.
Ob uveljavljanju stvarne napake mora kupec priložiti dokazilo o nakupu (račun ali drugo ustrezno dokumentacijo).
V primeru uveljavljanja reklamacije ali stvarne napake se obrnite na nas preko info@signum.si.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec lahko poveže z nami po elektronski pošti na info@signum.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, zlasti v sodnem postopku, nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To pogosto ovira potrošnika, da ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov. Osebni podatki bodo uporabljeni izključno za izpolnitev naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in potrebno komunikacijo. Dostop do podatkov imajo le pooblaščene osebe podjetja. Ponudnik si pridržuje pravico do razkritja podatkov, kadar to zahteva zakon ali ko je potrebno zavarovati zakonite pravice drugih oseb. Več o varovanju osebnih podatkov lahko preberete na povezavi.

Piškotki

Piškotki so besedilne datoteke, ki jih na vaš računalnik naloži spletni strežnik. Piškotki ne vsebujejo nobenih podatkov, s katerimi bi lahko ugotovili vašo identiteto. S pomočjo piškotkov strežnik ve, da ste se vrnili na spletno stran, kar lahko uporabimo za prilagoditev spletnega mesta uporabniku.

Večina brskalnikov piškotke samodejno sprejema. Če jih ne želite sprejemati ali pa želite, da ste obveščeni pred nalaganjem piškotkov na vaš računalnik, lahko to nastavitve prilagodite v nastavitvah brskalnika.

Reševanje sporov

Sporazum o sprejemu teh splošnih pogojev je sklenjen v Škofji Loki, Republika Slovenija. Za spore, ki izhajajo iz uporabe storitev spletnega mesta, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Vse stranke pogodbe, ne glede na njihovo dejansko geografsko lokacijo, nacionalno pripadnost ali povezanost, se strinjajo, da so v okviru te storitve vezane izključno na pravo Republike Slovenije. Za spore v zvezi s tem sporazumom ne veljajo določbe Konvencije ZN o pogodbah za mednarodno prodajo blaga. Za vse spore in pravne postopke v zvezi s tem sporazumom je izključno pristojno sodišče v Škofji Loki.

Osnovni podatki o podjetju

Signum d.o.o.
Grenc 20
4220 Škofja Loka
Davčna številka: SI 93424108 (podjetje je davčni zavezanec)
Matična številka: 5435510
Poslovni račun odprt pri NLB d.d. SI56 0279 6026 4669 311
Datum vpisa v poslovni register: 20. 12. 1990

 

Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovini podjetja Signum d.o.o.

Datum: 1.1.2025

 

 

0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košarica je praznaNazaj v trgovino